2012. január 15., vasárnap

Gyros, zöldsalátával és fűszeres burgonyával

Ma gyorsan elkészíthető ebédet választottam, mert délelőtt dolgom volt a kis családi zöldségboltunkban. Miután lekerült a karácsonyi dekoráció, nagyon kopárnak találtam az üzletet, és reggel bementem kicsit feldíszíteni ,,,,, már a tavaszt várva :-))

Előző nap bepácoltam a csíkokra vágott húst, olaj és Knorr gyros alap keverékébe és a hűtőbe tettem.
A saláta alapot a Zöldkonyhából  hoztam haza, csak kiegészítettem lilahagymával, és kígyóuborkával.

Szóval amikor hazaértem:
1. Egy serpenyőben odatettem a bepácolt husit sülni, kiegészítve még egy-két tekerés friss borssal és 2-3 gerezd préselt fokhagymával, pici vízzel.
2. Összekevertem a saláta öntetet, ami natúr joghurt, pici majonéz, Knorr fokhagymás dresszing alap.
3. A burgonyát nagyobb cikkekre vágtam, olívaolaj-sprayvel megszórtam ( jobban rátapad a fűszer), és rozmaringgal, kakukkfűvel, sóval megfűszereztem. A mikróban ( crisp funkció) szoktam megsütni.


Amikor a hús megpuhul, szép pirosra sütjük, és lehet tálalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...