2021. december 8., szerda

Vidék íze magazin


Szeretnék egy meglepetést megosztani veletek, az a megtiszteltetés ért, hogy készült velem egy interjú a Vidék íze magazin decemberi lapszámában. A közösségi oldalaimon már eldicsekedtem vele, de tudom többen vagytok, akik csak itt a blogon olvastok, követtek engem. Régi kedvenc receptújságom a Vidék íze, évekig gyűjtöttem is egy kedves ismerősöm jóvoltából, de azt álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer szerepelhetek benne a blogommal. Külön öröm számomra, hogy pont a karácsonyi lapszámban, mert ez a legcsodásabb ünnep, imádom minden pillanatát .... a véget nem érő sütésekkel, főzésekkel együtt. Meglepetés volt idős Édesanyámnak is, akinek nagy örömet okoztam ezzel, aki látható is az egyik képen, amint éppen köszöntöm a születésnapján. A lapban két karácsonyi recept szerepel, egy keksz és egy ünnepi torta, amit itt a blogon is megtalálhattok. 


Szeretném itt is megköszönni Hardi Judit újságíró felkészült és kedves munkáját, a nagyon jó hangulatú beszélgetésünket!

Fogadjátok tőlem szeretettel ezt a kis adventi ajándékot, olvassatok bele ha van lehetőségetek! 



Szeretetteli adventi hangolódást kívánok!

😇🙏💗

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok és további sok sikert kívánok és jó egészséget! Az újságot egy időben én is megvettem de mostanában ez kimaradt de holnap megnézem boltunkban lehet-e kapni még vagy már szétkapkodták ?:-))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Évi, a kedvességed és a figyelmedet! Áldott adventi készülődést kívánok szeretettel!🥰😇

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mariann sikerült megszereznem az újságot, közelből láthatom a süteményedet !

      Törlés
    2. De aranyos vagy, kedves Éva! Köszönöm szépen! :-) <3

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...