2014. május 19., hétfő

Család-Barát főzés :)


Nagy megtiszteltetés ért a múlt héten, meghívást kaptam az M1 Család-Barát Magazin szombat reggeli műsorába, hogy süssek-főzzek az adásban. Az egyik kedves szerkesztő keresett meg a Mariannkonyha FB oldalán, hogy lenne-e kedvem vállalni.


Természetesen nagyon örültem a megkeresésnek, de meg is ijedtem kissé, mivel még soha életemben nem szerepeltem TV-ben, sőt még TV stúdió környékén sem jártam ..... erre Judit a szerkesztő nagyon aranyosan annyit mondott:  akkor épp itt az ideje elkezdeni .....:))


A két műsorvezető, Novodomszky Éva és Gaskó Balázs voltak, akik ugyanolyan közvetlen és barátságos emberek, mint amilyennek a képernyőn keresztül megismertem őket. Nyugtattak, hogy ne izguljak, és átsegítettek, amikor zavaromban elakadtam a mondat közben.

 
Azt az információt kaptam, hogy a vendég művész család ( Kerekes József és családja ) egyik kedvenc étele a rizseshús csirkemellből, ezért úgy gondoltam, egy régi bevált receptemet a Tavaszi rizseshús-t fogom elkészíteni friss tavaszi zöldségekkel, hogy ez az egyszerű házias étel, ez által kicsit színesebb és üdébb fogás legyen.



Desszertnek palacsintát készítettem, különféle töltelékkel, Házi eperdzsemmel, citromos túrókrémmel, nutellával. Sok kisgyermek volt a stúdióban, aminek különösen örültem, hiszen imádom a gyerekeket, és a velük való foglalkozás kicsit oldotta bennem a feszültséget. Szívesen sütöttem a palacsintákat egymás után ....kicsiknek ..... nagyoknak ....:))


A műsort több fellépő művész, zenekar produkciója színesítette, amit félszemmel a háttérből én is megnéztem, de közben szorgosan tettem-vettem, hogy időben elkészüljek az étellel. Szerencsére jól sikerült minden, ízlett a rizseshús és főleg a palacsinta és a frissen készített eperdzsemem aratott nagy sikert.


Összességében egy nagyon nagy élménnyel lettem gazdagabb, örülök, hogy részt vehettem ebben az igazán családi és baráti műsorban a Család-Barátban ! :-)



4 megjegyzés:

  1. Gratulálok, további sok sikert kívánok Neked! Biztos hogy én remegtem volna:-)) Kár hogy nem szóltál előtte megnéztelek volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva ! Köszönöm szépen ! :) Én is remegtem, azért nem is harangoztam be előre .....mert féltem mit fogok alakítani :))
      Ezen az oldalon bele tudsz nézni, ha gondolod ( május 17.-i adás):
      http://www.mediaklikk.hu/musor/csalad-barat/

      Törlés
    2. Szeretettel gratulálok, Mariann!!! Ügyes voltál, a lámpaláz ilyenkor természetes :)

      Törlés
    3. Köszönöm Vicuska, nagyon kedves vagy ! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...