2013. május 14., kedd

Epres-csokis amerikai palacsinta




Eperszezonban amit csak lehet mindent eperrel készítek, mert annyira szeretjük, kedvenc gyümölcsünk.
Várom, hogy olcsóbb legyen és akkor indul a lekvárfőzés. Ma amerikai palacsintát sütöttem a lánykám kedvére, aminek a készítését már ITT részletesen leírtam.
Ami különlegessé teszi, hogy 75 %-os fekete csokiból és tejszínből vízgőz felett csokiöntetet főztem, és az eperrel rétegezett palacsintákat ezzel öntöttem le.  Az arány attól függ milyen sűrűségűre szeretnénk az öntetet, nálam 20 dkg csokihoz 2,5dl tejszínt tettem. A friss gyümölcs és a krémes csoki együtt, különleges édesen savanykás ízt ad, érdemes kipróbálni !:)



Jó étvágyat hozzá ! :-)

2 megjegyzés:

  1. Ó, de nagyon guszta! Holnap akarok palacsintát sütni, de akár most is megenném ilyen körítéssel !:) Nagyon jó az új fotód!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...