2014. január 23., csütörtök

Burgonyakrémleves bacon chips-szel és pirított hagymával



Ma éreztem először, hogy igazából tél van, nagyon fázósan jöttem haza, és egy jó meleg levesre vágytam. Ez a krémleves pillanatok alatt elkészül, tápláló, krémesen selymes, és ami a lényeg felmelegít ....:)
Többféle feltéttel lehet tálalni, én most bacont és hagymát pirítottam  jó ropogósra, és abból tettem a leves tetejére, de ma reggel hallottam, hogy párolt petrezselymes gombával a tetején is nagyon finom .... legközelebb úgy fogom kipróbálni.

Hozzávalók :

70-80 dkg burgonya
1 fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
1-2 evőkanál vaj
2,5 dl tejszín
1 húsleveskocka 
só, bors, szerecsendió

Feltét :

5 dkg bacon
1 kis fej vöröshagyma

Elkészítés :

A hagymát apró kockára vágjuk és vajon üvegesre dinszteljük. Hozzáadjuk a felkockázott krumplit, felöntjük 1-1,5 liter vízzel, és befűszerezzük sóval, borssal, szerecsendióval, és a leveskockával. Addig főzzük amíg a burgonya teljesen megpuhul, majd botmixerrel pürésítjük. Hozzáöntjük a tejszínt, és ha szükséges még kevés vizet, majd jól összeforraljuk.
A bacont kisebb szeletekre, a hagymát apró kockára összevágjuk és külön-külön teflon serpenyőben ropogósra pirítjuk, és ezzel tálaljuk a levest.



Jó étvágyat hozzá! :-)


 









 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...