2014. április 26., szombat

Fűszeres lazacfilé - petrezselymes újburgonyával


Sajnos ritkán készítek halételt, mert én egyáltalán nem eszem halat, de mivel a családom szereti, így időnként nekilátok. Tudom többször kéne, mert nagyon egészséges az omega-3 zsírsavak miatt, de nekem még a hal illata/szaga is komoly kihívást jelent. Lánykám egyik kedvence a lazac, az ő kedvére készítettem a mai ebédet.:)

Hozzávalók:

  • lazacfilé
  • lime
  • szinesbors
  • olívaolaj
  • kaporlevél
  • fokhagyma
  • tálaláshoz citrom



Az olívaolajat összekeverjük a kifacsart lime levével, durvára őrölt színes borssal, apróra vágott kaporlevéllel, fokhagymaszeletekkel, és beleforgatjuk a lazacszeleteket. Lefedve 1-2 órát hűtőben pácoljuk, majd serpenyőben kb. 8-10 perc alatt mindkét oldalán kisütjük. Amikor nagyobb mennyiséget készítek, akkor sütőpapíros tepsibe szoktam lerakni és sütőben megsütni. A lazac, mint minden hal, nagyon hamar puhul, ezért a serpenyőben való sütésnél óvatosan kell megfordítani, nehogy szétessenek a szeletek.



Citromkarikával és petrezselymes újburgonyával tálaltam.

Jó étvágyat hozzá ! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...